2

Naravno, nije dolazilo u obzir da ćaletu predam Dijanu tek tako, bez prethodnih detaljnih provera, ispitivanja i dodatnih sređivanja ... 

Hteo sam da mu predam potpuno sređen i pouzdan auto, sa kojim bi mogao opušteno da se zaputi i na kraj sveta ... 

S obzirom da je Dijana bila neregistrovana, odlučio sam da se odvezem sa njom na posao i da je parkiram na svoje garažno mesto ...
To je bilo dobro rešenje, jer ja radim na Novom Beogradu, relativno blizu Davora kod kojeg inače održavam i svog Spačeka ... 

Evo Narandžastog Zmaja na mom garažnom mestu ... 





Evo i detalja koji pokazuju da nije sve u baš toliko idealnom stanju ...

Prednji desni migavac polupan ...



Prednji levi migavac ceo, ali u jadnom stanju ...



Levi, vozačev far takođe u ne baš zavidnom stanju, kao ni rozetna oko njega ...



Sa desne strane je stanje bolje ...



Pogled na motorni prostor ... Vidi se da je nekad sa donje strane haube bila zalepljena Azma izolacija, ali je više nema ...



Creva za odvođenje toplote iz motornog prostora ne postoje ...



A improvizovana creva za grejanje su u jadnom stanju ...



Krov nije originalni, ali je u solidnom stanju ...



Retrovizor koji su divljaci vrteli u krug dok mu nisu slomili nosač ...



Nosač je zalepljen silikonom, pa retrovizor nenormalno vibrira tokom vožnje ...



Posledica divljanja nad retrovizorom se vidi i sa unutrašnje strane vozačevih vrata ... Deo unutrašnjeg zavrtnja je ostao zalomljen u spoljašnjem zavrtnju ...



Univerzalni čep za gorivo koji se samo natačinje, uz okolno zamazivanje ogrebotina ... Takođe posledica divljaka koji su otkinuli originalni čep ...



Kao i svaka druga Dijana, i ova ima polomljene klizače na prozorima prednjih vrata ...





Zadnji branik je čvrknut, a zatim nestručno zavaren ...



I na kraju pomenuto zadnje plastično krilo na kojem je loše odrađena priprema za farbanje pa boja puca ... Jedna pločica boje je već otpala ...



Pre tehničkog pregleda i registracije, odvezao sam Dijanu kod Davora, na detaljan pregled i zamenu svega što je potrebno ... 



Dijana je kod Davora provela par dana ...




Davor je uradio sledeće stvari:

  • Stavljeni novi kočioni diskovi i kočione pločice
  • Stavljene nove pločice ručne kočnice i naštelovana ručna kočnica
  • Stavljeni novi zadnji kočioni cilindri, razrađeni zaribali paknovi i naštelovani doboši
  • Stavljen novi ležaj zadnjeg točka
  • Stavljen novi zadnji nosač motora, odnosno nosač menjača (kako ga već ko zove)
  • Promenjeno motorno ulje i filter za ulje
  • Promenjeno ulje u menjaču
  • Promenjen LHM u kočionom sistemu

Sve ostale bitne stvari prekontrolisane i naštelovane po potrebi: svi elementi kočionog i upravljačkog mehanizma, platine i kondenzator,
ventilator, hladnjak za ulje, svećice, kablovi, filter za vazduh, kaiš alternatora, sajle kvačila, gasa i sauga ...

Takođe sam od Davora kupio i neke delove potrebne za dalje radove koje sam isplanirao ...

 

Ovako su izgledale čeljusti i diskovi pre radova ...



A ovako nakon radova ... 





Takođe, kad je već menjao nosač menjača, zamolio sam Davora da zameni i deklu menjača i da stavi onu na koju može da se zavrne
indikator za rikverc svetlo (takvu, na primer, imaju Charleston Spačeci) ...



 

Nakon par probnih krugova po okolnim parkinzima, prvenstveno ne bih li isprobao kočnice, Dijanu vozim
pravo na tehnički pregled u AC Stojanović u Ulici Jurija Gagarina ...

Na tom mestu već nekoliko godina regularno radim tehničke preglede i registrujem Lesija i Žutu Strelu ... 



Narandžasti Zmaj je bez problema prošao tehnički pregled ... 



Nakon tehničkog pregleda Dijanu vraćam nazad na garažno mesto na svom poslu i skidam stare tablice ... 

Na potezu je bio ćale koji je sa starim tablicama, kupoprodajnim ugovorom, plaćenim porezom, potvrdom o tehničkoj ispravnosti
i svim ostalim potrebnim papirima registrovao Dijanu i preuzeo nove tablice i nalepnicu ... 

Sutradan sam odmah zamenio nalepnicu ... 

Stara se skida ...



A lepi se nova ... 



Dakle, Dijana je registrovana 20. juna, tačno nedelju dana nakon kupovine ... 

Skidam izlomljeni spoljni retrovizor sa običnim ogledalom koje ne umanjuje ...



Sad se lepo vidi kako je nosač bio pokidan i kako je lepljen silikonom ...



Zatim stavljam novi retrovizor sa ogledalom koje umanjuje, koji sam nabavio kod Davora ... 



Stavio sam i novi spoljašnji zavrtanj i potom lepo sa unutrašnje strane pričvrstio drugim zavrtnjem, da bih izbegao krivljenje limarije vrata i vibriranje retrovizora ... 



Sledeća stanica - Auto Servis Adam u Zemunu, u ulici koja se nekada normalno zvala Jakuba Kuburovića, a sada se zove samo Prilaz ... 

Tu vozim Dijanu, sada već uredno registrovanu i sa novim tablicama, na reglažu trapa ... 







Ispostavilo se da je trap već bio dobro centriran, te da nije bilo potrebe za dodatnim štelovanjem ... 



O istom trošku menjam rezervnu gumu ... Ofucana, ispucala, neodgovarajuća, niskoprofilna guma leti napolje ...



A na njeno mesto dolazi odgovarajuća Toyo guma iz seta guma koje su bile na mom Spačeku pre nego što sam prešao na Nankang ... 



Toyo montirana na felnu i stavljena na svoje mesto ... 





~ nastavak ~

<< 2 >>

~ nazad na naslovnu stranicu ~

    ●    ●    ●    ●

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24