8

Paralelno sa celom ovom akcijom nanošenja zaštite, odvijala se i akcija saniranja farbe na zadnjem levom krilu ... 

Naime, već sam pomenuo kako je to levo krilo plastično i kako Deki Banjac nije odradio dobru pripremu pred farbanje,
pa je farba na tom krilu ispucala, a jedan poveći komad se i odvalio ... 



Taj deo krila sam prvo zafarbao bumper sprejom, a potom naneo alu-git ... 



Nakon što se git osušio, usledilo je šmirglanje finom vodenom šmirglom ... 



Rezultat je bio daleko od perfekcije, ali dovoljno dobar da zaustavi dalje pucanje farbe ... 
A kad se jednog lepog dana cela Dijana bude ponovo farbala i to plastično krilo će biti dobro pripremljeno i ofarbano kako dolikuje ... 



Sutradan ujutru je usledilo zafarbavanje ... 

U Ehomu su mi na osnovu uzorka boje napravili najpribližniju moguću akrilnu mešavinu, te sam uzeo jedan sprej i 100ml boje u konzervi,
da bih zafarbao sve oguljotine i druga sitna oštećenja na farbi ... 



Stare novine, najlon kesa i krep traka ponovo u akciji ... 



I potom nanošenje boje u dva sloja ... 



Takođe sam kupio i par običnih Happy Color akrilnih sprejeva u narandžastoj boji ... 

Njima sam zafarbao pod gepeka, unutrašnjost zadnjih krila i pod ispod zadnjeg sedišta da bih prekrio oguljotine na farbi
nastale usled utovarivanja/istovarivanja, kao i delove limarije sa kojih je narandžasta boja otišla zajedno sa lepkom
kad je prethodni vlasnik poskidao tapacire ...











Kao što se iz priloženih slika vidi, nijansa ovog Happy Color spreja nije ni približna narandžastoj boji Dijane, ali u ovom slučaju mi to nije bilo ni bitno,
jer će sve te delove limarije prekriti novi tapaciri ... 

Dok se boja sušila, malo sam se pozabavio određenim detaljima ... 

Na ručici za preusmeravanje toplog vazduha između šoferšajbne i poda nedostajao je odgovarajući pimpek ...



Pimpek nabavljen u Ami Dućanu i prišrafljen ... 



Na mestu gde se podignuta hauba oslanja na šipku nedostaje gumica ...



Gumica nabavljena u Ami Dućanu i navučena na odgovarajuće mesto ... 



Inače, hauba se nije baš lako zatvarala ...

Pošto ne volim da prilikom zatvaranja haubu ispuštam sa velike visine, a još manje volim da pritiskam gornji deo haube dlanovima,
potrudio sam se da glondžu naštelujem što je moguće bolje ... 







Svaka sličnost sa nekim drugim glondžama je sasvim slučajna ...
Onima sa prljavom maštom sram da uđe i nikad ne izađe ... 

Potom je usledilo još jedno cinculiranje ...

Prilikom probnih vožnji primetili smo da zvučnici nisu baš ponajbolje pričvršćeni za policu, te su usled vibracija prilično drndali i zvrčali ...
Stoga, valjalo ih je pričvrljiti kako dolikuje ... 



A to je, jel'te, pipav pos'o, naročito kada debele prste treba da zavučeš u uzan i nepristupačan prostor i precizno namakneš kratak mašinski šraf na navoj ... 



Posle izvesnog vremena sam odustao od leve strane, ali ne i Goca ... Ona ima tanje prste i više strpljenja ... 



A ja sam se nekako izborio sa desnim zvučnikom ... 



Inače, dok sam se ja, pre nego što sam dig'o ruke, drndao sa levim zvučnikom, Goca je nitro-razređivačem očistila sve kedere od krova ... 









Nakon drndanja sa zvučnicima usledio je jedan veliki i mnogo bitan zahvat ... 

Azma !!! 



S obzirom da sve modele A Serije prati loš glas da je u njima hladno tokom zime (i dok stoje i dok rade), te da je bučno dok rade (i tokom leta i tokom zime),
dobra termo i zvučna izolacija kakva nije fabrički postojala u tim automobilima je više nego dobrodošla ... 

Što se takve izolacije tiče, jedan od najboljih izbora je Azma ... Prilično povoljno sam je nabavio u Dikemu, kod Vilinih Voda, odnosno Ade Huje ... 

Kupili smo četiri table debljine 2cm i dve table debljine 1cm ...
Kompletno nam je ostala neiskorišćena jedna tabla od 2cm, sve ostalo smo, osim nekoliko patrljaka, iskoristili ... 

Table debljine 1cm smo namenili za unutrašnji deo haube i za deo poda koji se nalazi ispod zadnjih sedišta,
jer bi tu deblji sloj ometao normalno obaranje i ponovno kačenje zadnje klupe ... Za sve ostale delove poda smo namenili table debljine 2cm ...

I tako smo otpočeli krojenje ... 





Azma se baš teško seče jer su vlakna užasno jaka, tako da veći deo ovog zahvata nije fotografisan,
jer dok je jedno od nas dvoje natezalo Azmu, drugo je istu strugalo skalpelom ... 



Uzeo sam ja od majke krojačke makaze, pokušao sa njima, video da ne ide i odustao da ne bih raskantao makaze ...
Da sam raskantao makaze, majka bi me ...

Ahm ... Nego ... 

S obzirom da je Azma higroskopna, odnosno sklona tome da upija vodu, odlučio sam da je ne lepimo,
već samo da je iskrojimo po meri i poređamo po podu ... 
U slučaju prodora vode u auto (po čemu je A Serija takođe poznata, naglasiće zlobnici) Azma će moći lako da se izvadi i ostavi na suncu da se suši,
čime će se mogućnost hvatanja korozije sa unutrašnje strane podova drastično smanjiti ...

I evo fotki gotovog zahvata ... 







~ nastavak ~

<< 8 >>

~ nazad na naslovnu stranicu ~

    ●    ●    ●    ●

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24