Paralelno
sa celom ovom akcijom nanošenja zaštite, odvijala se i akcija saniranja
farbe na zadnjem levom krilu ... 
Naime, već sam pomenuo kako je to levo krilo plastično i kako Deki
Banjac nije odradio dobru pripremu pred farbanje,
pa je
farba na tom krilu ispucala, a jedan poveći komad se i odvalio ...


Taj deo krila sam prvo zafarbao bumper sprejom, a potom naneo alu-git
... 

Nakon što se git osušio, usledilo je šmirglanje finom vodenom šmirglom
... 

Rezultat je bio daleko od perfekcije, ali dovoljno dobar da zaustavi
dalje pucanje farbe ... 
A kad se
jednog lepog dana cela Dijana bude ponovo farbala i to plastično krilo
će biti dobro pripremljeno i ofarbano kako dolikuje ... 

Sutradan
ujutru je usledilo zafarbavanje ... 
U Ehomu su mi na osnovu uzorka boje napravili najpribližniju moguću
akrilnu mešavinu, te sam uzeo jedan sprej i 100ml boje u konzervi,
da bih
zafarbao sve oguljotine i druga sitna oštećenja na farbi ... 

Stare novine, najlon kesa i krep traka ponovo u akciji ... 

I potom nanošenje boje u dva sloja ... 

Takođe sam kupio i par običnih Happy Color akrilnih sprejeva u
narandžastoj boji ... 
Njima sam
zafarbao pod gepeka, unutrašnjost zadnjih krila i pod ispod zadnjeg
sedišta da bih prekrio oguljotine na farbi
nastale
usled utovarivanja/istovarivanja, kao i delove limarije sa kojih je
narandžasta boja otišla zajedno sa lepkom
kad je
prethodni vlasnik poskidao tapacire ...





Kao što se iz priloženih slika vidi, nijansa ovog Happy Color spreja
nije ni približna narandžastoj boji Dijane, ali u ovom slučaju mi to
nije bilo ni bitno,
jer će
sve te delove limarije prekriti novi tapaciri ... 
Dok se
boja sušila, malo sam se pozabavio određenim detaljima ... 
Na ručici za preusmeravanje toplog vazduha između šoferšajbne i poda
nedostajao je odgovarajući pimpek ...

Pimpek nabavljen u Ami Dućanu i prišrafljen ... 

Na mestu gde se podignuta hauba oslanja na šipku nedostaje gumica ...

Gumica nabavljena u Ami Dućanu i navučena na odgovarajuće mesto
... 

Inače, hauba se nije baš lako zatvarala ...
Pošto ne
volim da prilikom zatvaranja haubu ispuštam sa velike visine, a još
manje volim da pritiskam gornji deo haube dlanovima,
potrudio
sam se da glondžu naštelujem što je moguće bolje ... 



Svaka sličnost sa nekim drugim glondžama je sasvim slučajna ... Onima sa prljavom maštom sram da uđe i
nikad ne izađe ... 
Potom je usledilo još jedno cinculiranje ...
Prilikom
probnih vožnji primetili smo da zvučnici nisu baš ponajbolje pričvršćeni
za policu, te su usled vibracija prilično drndali i zvrčali ...
Stoga,
valjalo ih je pričvrljiti kako dolikuje ... 

A to je, jel'te, pipav pos'o, naročito kada debele prste treba da
zavučeš u uzan i nepristupačan prostor i precizno namakneš kratak
mašinski šraf na navoj ... 

Posle izvesnog vremena sam odustao od leve strane, ali ne i Goca ... Ona
ima tanje prste i više strpljenja ...


A ja sam se nekako izborio sa desnim zvučnikom ... 

Inače, dok sam se ja, pre nego što sam dig'o ruke, drndao sa levim
zvučnikom, Goca je nitro-razređivačem očistila sve kedere od krova
...





Nakon drndanja sa zvučnicima usledio je jedan veliki i mnogo bitan
zahvat ... 
Azma !!!


S obzirom da sve modele A Serije prati loš glas da je u njima hladno
tokom zime (i dok stoje i dok rade), te da je bučno dok rade (i tokom
leta i tokom zime),
dobra
termo i zvučna izolacija kakva nije fabrički postojala u tim
automobilima je više nego dobrodošla ... 
Što se takve izolacije tiče, jedan od najboljih izbora je Azma ...
Prilično povoljno sam je nabavio u Dikemu, kod Vilinih Voda, odnosno Ade
Huje ... 
Kupili smo četiri table debljine 2cm i dve table debljine 1cm ...
Kompletno
nam je ostala neiskorišćena jedna tabla od 2cm, sve ostalo smo, osim
nekoliko patrljaka, iskoristili ... 
Table debljine 1cm smo namenili za unutrašnji deo haube i za deo poda
koji se nalazi ispod zadnjih sedišta,
jer bi tu
deblji sloj ometao normalno obaranje i ponovno kačenje zadnje klupe ...
Za sve ostale delove poda smo namenili table debljine 2cm ...
I tako smo otpočeli krojenje ... 


Azma se baš teško seče jer su vlakna užasno jaka, tako da veći deo ovog
zahvata nije fotografisan,
jer dok
je jedno od nas dvoje natezalo Azmu, drugo je istu strugalo skalpelom
... 

Uzeo sam ja od majke krojačke makaze, pokušao sa njima, video da ne ide
i odustao da ne bih raskantao makaze ...
Da sam
raskantao makaze, majka bi me ... 
Ahm ... Nego ... 
S obzirom
da je Azma higroskopna, odnosno sklona tome da upija vodu, odlučio sam
da je ne lepimo,
već samo
da je iskrojimo po meri i poređamo po podu ... 
U slučaju
prodora vode u auto (po čemu je A Serija takođe poznata, naglasiće
zlobnici) Azma će moći lako da se izvadi i ostavi na suncu da se suši,
čime će
se mogućnost hvatanja korozije sa unutrašnje strane podova drastično
smanjiti ... 
I evo fotki gotovog zahvata ...


●
●
●
●
●