17

Idemo dalje ... 

Prilikom prikazivanja radova na tapaciranju zadnjih krila spomenuo sam da nemam pojma čemu služe one limene zakačaljke na bočnim stranama,
ali da ću im već naći neku namenu ... 

Uz pomoć širokog lastiša i metalnih alki sa jedne rashodovane tašne, Goca je napravila simpatične pomoćne držače ... 



Leva strana ...



Desna strana ...



Evo prikaza jedne primene ... Ovi lastiši mogu poslužiti da pridržavaju neke stvarčice da ne bi landarale po gepeku ... 



Sledi još malo kreativnih igrarija ... 

Univerzalni kineski štitnik od sunca za šoferšajbnu, koji je naravno prevelik za Dijanu, iskrojen je na pravu meru ... 



U gornjim uglovima su pričvršćeni metalni "L" profili sa pridodatim okruglim magnetima ... 



U donjim uglovima su pričvršćeni ravni metalni profili ... 



A u sredini, sa donje strane, su pridodata dva metalna jezička ... 



Montaža je jednostavna ... 

Sa gornje strane se magneti na bočnim stranama štitnika prikače na štipaljke iznad šoferšajbne kojima se pričvršćuje mehanizam za otvaranje krova,
dok se središnji deo štitnika podvlači pod unutrašnji retrovizor ... 

Sa donje strane se ravni metalni profili na ivicama štitnika priljube uz šoferšajbnu podizanjem plastičnih ručica
za otvaranje/zatvaranje bočnih ventilacionih otvora u gornji položaj, dok se metalni jezičci na središnjem delu donje strane štitnika zavlače
u pljosnati ventilacioni otvor kojim se dovodi topao vazduh pod šoferšajbnu ...



I eto, tako je montiran modifikovani štitnik od sunca, personalizovan baš za Dijanu i njenu šoferšajbnu ... 

Za razliku od drugih štitnika kojima se oni vakuumski držači stalno otkačinju, a sam štitnik landara i migolji,
ovaj personalizovani štitnik je potpuno fiksiran i lepo prijanja uz samo staklo šoferšajbne ... 



Dobar pos'o ... Ja (već možete i pretpostaviti) zadovoljan ... 



Još malo pa su radovi gotovi ... 

Dijanu smo izgurali iz garaže i prišrafili ratkapne na točkove ... 


Sledi podmazivanje biksni ... 





Tovatna mast se upumpava u sisicu dok ne izbije na drugu stranu ... 



Dijana naravno ima izvestan broj ožiljaka na limariji, usled interakcija sa drugim učesnicima u saobraćaju ... 

Na prednjem levom krilu je neki grubijan ostavio trag crne boje i ogrebotinu na limariji ... 



Hajde da vidimo da li se tu nešto može učiniti polir pastom ... 



Malo da odstoji ... 



Gle, k'o krpom odnešeno ... 



A ožiljak je, kao i drugi ožiljci i oštećenja na limariji, saniran na isti način kao što su sanirana oštećenja na vratima ... 

Nanošenjem pomoću štapića za uši akrilne narandžaste boje u odgovarajućoj nijansi, smešane u Ehomu ... 

O istom trošku ispolirah i onaj zafarbani deo na plastičnom krilu sa kojeg je bila otpala cela pločica boje ... 





Naravno, jasno je da nijansa nije u potpunosti pogođena, ali je ovo sasvim zadovoljavajuća zakrpa do trenutka
kad na red bude došlo farbanje kompletne limarije ... 

Elem, prethodnih dvadesetak dana sam malo izigravao mehaničara, malo električara, malo limara,
malo farbara, malo tapetara, a ponajviše zajebanta ... 

Naravno, povremeno sam bacao pogled na knjige indžijele, obavezno štivo svakog vlasnika A Serije ... 



Radovi bejahu gotovi, a ja sam se osećao kao Pobednik ... Eeehemm, ili možda kao Kip Slobode ... 



A kompletne ove akcije ne bi ni bilo da nije bilo velike Gocine podrške, pomoći, strpljenja i razumevanja ... 



~ nastavak ~

<< 17 >>

~ nazad na naslovnu stranicu ~

    ●    ●    ●    ●

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24