Idemo
dalje ... 
Prilikom
prikazivanja radova na tapaciranju zadnjih krila spomenuo sam da nemam
pojma čemu služe one limene zakačaljke na bočnim stranama,
ali da ću
im već naći neku namenu ... 
Uz pomoć širokog lastiša i metalnih alki sa jedne rashodovane tašne,
Goca je napravila simpatične pomoćne držače ... 

Leva strana ...

Desna strana ...

Evo prikaza jedne primene ... Ovi lastiši mogu poslužiti da pridržavaju
neke stvarčice da ne bi landarale po gepeku ... 

Sledi još
malo kreativnih igrarija ... 
Univerzalni kineski štitnik od sunca za šoferšajbnu, koji je naravno
prevelik za Dijanu, iskrojen je na pravu meru ... 

U gornjim uglovima su pričvršćeni metalni "L" profili sa pridodatim
okruglim magnetima ... 

U donjim uglovima su pričvršćeni ravni metalni profili ... 

A u sredini, sa donje strane, su pridodata dva metalna jezička ...


Montaža
je jednostavna ... 
Sa gornje strane se magneti na bočnim stranama štitnika prikače na
štipaljke iznad šoferšajbne kojima se pričvršćuje mehanizam za otvaranje
krova,
dok se
središnji deo štitnika podvlači pod unutrašnji retrovizor ... 
Sa donje strane se ravni metalni profili na ivicama štitnika priljube uz
šoferšajbnu podizanjem plastičnih ručica
za
otvaranje/zatvaranje bočnih ventilacionih otvora u gornji položaj, dok
se metalni jezičci na središnjem delu donje strane štitnika zavlače
u
pljosnati ventilacioni otvor kojim se dovodi topao vazduh pod
šoferšajbnu ... 

I eto, tako je montiran modifikovani štitnik od sunca, personalizovan
baš za Dijanu i njenu šoferšajbnu ... 
Za razliku od drugih štitnika kojima se oni vakuumski držači stalno
otkačinju, a sam štitnik landara i migolji,
ovaj
personalizovani štitnik je potpuno fiksiran i lepo prijanja uz samo
staklo šoferšajbne ... 

Dobar pos'o ... Ja (već možete i pretpostaviti) zadovoljan ... 
Još malo
pa su radovi gotovi ... 
Dijanu
smo izgurali iz garaže i prišrafili ratkapne na točkove ... 
Sledi
podmazivanje biksni ... 


Tovatna mast se upumpava u sisicu dok ne izbije na drugu stranu
... 

Dijana
naravno ima izvestan broj ožiljaka na limariji, usled interakcija sa
drugim učesnicima u saobraćaju ... 
Na
prednjem levom krilu je neki grubijan ostavio trag crne boje i
ogrebotinu na limariji ... 

Hajde da vidimo da li se tu nešto može učiniti polir pastom ... 

Malo da odstoji ... 

Gle, k'o krpom odnešeno ... 

A ožiljak je, kao i drugi ožiljci i oštećenja na limariji, saniran na
isti način kao što su sanirana oštećenja na vratima ... 
Nanošenjem
pomoću štapića za uši akrilne narandžaste boje u odgovarajućoj nijansi,
smešane u Ehomu ... 
O istom
trošku ispolirah i onaj zafarbani deo na plastičnom krilu sa kojeg je
bila otpala cela pločica boje ... 


Naravno, jasno je da nijansa nije u potpunosti pogođena, ali je ovo
sasvim zadovoljavajuća zakrpa do trenutka
kad na
red bude došlo farbanje kompletne limarije ... 
Elem,
prethodnih dvadesetak dana sam malo izigravao mehaničara, malo
električara, malo limara,
malo
farbara, malo tapetara, a ponajviše zajebanta ... 
Naravno, povremeno sam bacao pogled na knjige indžijele, obavezno štivo
svakog vlasnika A Serije ... 

Radovi bejahu gotovi, a ja sam se osećao kao Pobednik ... Eeehemm, ili
možda kao Kip Slobode ... 

A kompletne ove akcije ne bi ni bilo da nije bilo velike Gocine podrške,
pomoći, strpljenja i razumevanja ... 
●
●
●
●
●