11

Bilo je potrebno predvideti mesta gde će biti montirani prekidači za sve planirane nove potrošače ... 

Ami Dućan nam je ponudio rešenje za jedan broj tih prekidača ... 
Naime, odatle smo uzeli unutrašnji lim sa desne strane jedne razbucane instrument table od Spačeka, koji je predviđen da se na njega montiraju prekidači ... 

Prvo je usledilo čišćenje od štroke ... 



A zatim i skidanje površinske rđe i ostataka stare farbe ... 

Goca u akciji ... 



Tu sam planirao da ugradim i priključak za upaljač ... 

Naime, Dijana nema ugrađen utikač za upaljač, a taj utikač može biti veoma koristan, ne zbog samog upaljača,
već zbog drugih stvari koje se tu mogu udenuti poput malog kompresora za pumpanje guma, napajanja za navigaciju,
adaptera za USB priključke, i tako dalje ... 

A da bi se taj priključak za upaljač mogao ugraditi na ovaj nosač, jednu od postojećih rupa je bilo potrebno dobro razbušiti ... 

Odgovarajuće oružje je bilo spremno ... 



Buši ... Buši ... Ha, ha, ha ... 



Generalna proba ... Priključak za upaljač pasent ulazi ... 



A pronađeno je i idealno mesto za montažu ... 



Ovaj nosač taman staje između ručne kočnice i sajle od sauga ... 



S obzirom da su svi otvori pripremljeni, nosač je ofarban osnovnom antikorozivnom bojom ... 



I dok se ta boja suši, bacamo se na nešto sasvim drugačije ... 

Prilikom predstavljanja Dijane, već sam naglasio kako su prednji migavci u prilično jadnom stanju ... 

Jedan polupan, a drugi izbledeo i pun vode, jer guma sa gornje strane uopšte ne dihtuje ... 





Ali, evo zato prave lepote ... 



Kompletni novi migavci, nabavljeni kod Davora ... 


Usledilo je skidanje starih migavaca i čišćenje limarije oko njih ... 





Stari migavci su bili zreli za đubre ... 



Iz jednog sam uspeo da izvučem sijalicu, dok je u drugom sve bilo toliko izrđalo da nije bilo šanse da se sijalica izvuče ... 
Na kraju se samo balon sijalice odvalio od grla ...

Usledila je montaža levog migavca ... 



I pogled sa druge strane, pre montiranja i zatezanja metalnog držača ... 



Za ne poverovati, ali desni migavac se montira na potpuno identičan način ... 





Prilikom probnih vožnji primećivao sam da taj desni migavac i ne radi nešto najbolje ... 

Iako sam to pripisivao činjenici da su kontakti tog migavca i grlo sijalice ogrezli u koroziju, usled polupanosti spoljne plastike,
odlučio sam da ipak ispratim celu instalaciju ... 

I naravno, kao u slučaju električnog reglera, opet sam naišao na izolir traku ispod koje su se nalazile samo upredene žice ... 

Takav loš spoj je doveo do toga da su tu žice nagorevale, tako da se veliki broj licni samo okrunio pri raspredanju te veze ... 


Eeee, moji električari ... 

Spoj je naravno uredno zalemljen i izolovan termo-bužirom, te potom spojen na kontakte od novog migavca ... 



I evo gotovog proizvoda ... 



Za to vreme Goca je detaljno očistila donje strane patosnica ... 

Pre ...



Posle ... 



I zadnja patosnica, zajedno sa vrhovima Gocinih papuča ... 



Patosnice od A Serije su u principu sklone cepanju, ali ove su kompletne i u sasvim dobrom stanju, te će one biti vraćene na pod, preko Azme i itisona ... 

Već sam spominjao kako su mi u Ehomu na osnovu uzorka napravili jedan sprej i 100ml akrilne boje u konzervi u odgovarajućoj narandžastoj nijansi ... 

Uz pomoć štapića za uši sam pažljivo nanosio tu boju na sva oštećenja i oguljotine, kojih je bilo prilično po ivicama vrata ... 



Na ovoj drugoj slici se vidi i kako je saniran nosač retrovizora sa unutrašnje strane vrata ... 



Da bih što više rasteretio taj razglodani deo limarije i pritisak rasporedio na što veću površinu,
tu sam stavio najširu moguću šajbnu koja odgovara mašinskom šrafu M4 ... 

Takve široke šajbne sa uskim otvorom sam pronašao na šrafovima koji su služili za fiksiranje bubnja jedne stare veš mašine ... 

Takođe, osim vrata, na isti način sam sanirao i sva oštećenja na farbi na ostatku limarije, ali smo tu akciju zaboravili da fotografišemo ... 

I dok se nanesena boja sušila, usledilo je isprobavanje farova i migavaca ... 







~ nastavak ~

<< 11 >>

~ nazad na naslovnu stranicu ~

    ●    ●    ●    ●

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24