Bilo je
potrebno predvideti mesta gde će biti montirani prekidači za sve
planirane nove potrošače ... 
Ami Dućan nam je ponudio rešenje za jedan broj tih prekidača ... 
Naime,
odatle smo uzeli unutrašnji lim sa desne strane jedne razbucane
instrument table od Spačeka, koji je predviđen da se na njega montiraju
prekidači ... 
Prvo je usledilo čišćenje od štroke ... 

A zatim i skidanje površinske rđe i ostataka stare farbe ... 
Goca u akciji ...


Tu sam planirao da ugradim i priključak za upaljač ... 
Naime, Dijana nema ugrađen utikač za upaljač, a taj utikač može biti
veoma koristan, ne zbog samog upaljača,
već zbog
drugih stvari koje se tu mogu udenuti poput malog kompresora za pumpanje
guma, napajanja za navigaciju,
adaptera
za USB priključke, i tako dalje ... 
A da bi se taj priključak za upaljač mogao ugraditi na ovaj nosač, jednu
od postojećih rupa je bilo potrebno dobro razbušiti ... 
Odgovarajuće
oružje je bilo spremno ... 

Buši ... Buši ... Ha, ha, ha ... 

Generalna proba ... Priključak za upaljač pasent ulazi ... 

A pronađeno je i idealno mesto za montažu ... 

Ovaj nosač taman staje između ručne kočnice i sajle od sauga ... 

S obzirom da su svi otvori pripremljeni, nosač je ofarban osnovnom
antikorozivnom bojom ... 

I dok se ta boja suši, bacamo se na nešto sasvim drugačije ... 
Prilikom predstavljanja Dijane, već sam naglasio kako su prednji migavci
u prilično jadnom stanju ... 
Jedan polupan, a drugi izbledeo i pun vode, jer guma sa gornje strane
uopšte ne dihtuje ... 


Ali, evo zato prave lepote ...


Kompletni novi migavci, nabavljeni kod Davora ...

Usledilo je skidanje starih migavaca i čišćenje limarije oko njih
... 


Stari migavci su bili zreli za đubre ... 

Iz jednog sam uspeo da izvučem sijalicu, dok je u drugom sve bilo toliko
izrđalo da nije bilo šanse da se sijalica izvuče ... 
Na kraju
se samo balon sijalice odvalio od grla ...
Usledila
je montaža levog migavca ... 

I pogled sa druge strane, pre montiranja i zatezanja metalnog držača
... 
Za ne
poverovati, ali desni migavac se montira na potpuno identičan način
... 


Prilikom
probnih vožnji primećivao sam da taj desni migavac i ne radi nešto
najbolje ... 
Iako sam
to pripisivao činjenici da su kontakti tog migavca i grlo sijalice
ogrezli u koroziju, usled polupanosti spoljne plastike,
odlučio
sam da ipak ispratim celu instalaciju ... 
I naravno, kao u slučaju električnog reglera, opet sam naišao na izolir
traku ispod koje su se nalazile samo upredene žice ... 
Takav loš
spoj je doveo do toga da su tu žice nagorevale, tako da se veliki broj
licni samo okrunio pri raspredanju te veze ... 
Eeee,
moji električari ... 
Spoj je naravno uredno zalemljen i izolovan termo-bužirom, te potom
spojen na kontakte od novog migavca ... 

I evo gotovog proizvoda ... 

Za to
vreme Goca je detaljno očistila donje strane patosnica ... 
Pre ...

Posle ... 

I zadnja patosnica, zajedno sa vrhovima Gocinih papuča ... 

Patosnice od A Serije su u principu sklone cepanju, ali ove su kompletne
i u sasvim dobrom stanju, te će one biti vraćene na pod, preko Azme i
itisona ... 
Već sam spominjao kako su mi u Ehomu na osnovu uzorka napravili jedan
sprej i 100ml akrilne boje u konzervi u odgovarajućoj narandžastoj
nijansi ... 
Uz pomoć štapića za uši sam pažljivo nanosio tu boju na sva oštećenja i
oguljotine, kojih je bilo prilično po ivicama vrata ... 

Na ovoj drugoj slici se vidi i kako je saniran nosač retrovizora sa
unutrašnje strane vrata ... 

Da bih što više rasteretio taj razglodani deo limarije i pritisak
rasporedio na što veću površinu,
tu sam
stavio najširu moguću šajbnu koja odgovara mašinskom šrafu M4 ...

Takve
široke šajbne sa uskim otvorom sam pronašao na šrafovima koji su služili
za fiksiranje bubnja jedne stare veš mašine ... 
Takođe, osim vrata, na isti način sam sanirao i sva oštećenja na farbi
na ostatku limarije, ali smo tu akciju zaboravili da fotografišemo
... 
I dok se
nanesena boja sušila, usledilo je isprobavanje farova i migavaca
... 


●
●
●
●
●