Dijana se
u međuvremenu osušila, pa da vidimo činjenično stanje ... 
Kao što sam već spomenuo, pre kupovine Dijane većina tapacira sa
unutrašnjosti zadnjih krila i gepeka je mahom bila poskidana,
ostavivši
na limariji tragove lepka, a oko trećih bočnih stakala, preko jednog
unutrašnjeg krila, kao i na podu ispod zadnjeg sedišta,
nalazila
se neka plastično-sunđerasta penasta materija, neka vrsta izolacije,
koja je samo crnim izolirom bila prilepljena za limariju ...
Kad sam sve to poskidao, mnogo lakše se moglo videti realno stanje
unutrašnjosti Dijane ... 




Ove crne fleke na unutrašnjosti krila nisu nikakve rupe na limariji, već
je narandžasta boja otišla zajedno sa lepkom od tapacira ... 
Pogled na
patos ... 



Iako na prvi pogled deluje da je gornju stranu prednjeg dela šasije
(tamo gde su nafarbani crveni ševroni) napala korozija,
što je i
mene na trenutak štrecnulo kad sam podigao patosnice, zapravo uopšte
nije reč o koroziji ... 
Šasija je prefarbana braon bojom, a taj prednji deo šasije je bio
prekriven nekom masnom, ljigavom tekućinom (bemliga šta je u pitanju),
koja je
razorila farbu na šasiji, tako da se farba sva smežurala i potklobučila
... 
Da li je moguće da, na primer, LHM to
napravi sa masnom farbom?
U svakom
slučaju, tu potklobučenu, raspadnutu farbu sam veoma lako skinuo
špahtlom, a ispod nje je ostao zdrav ogoljen lim ... 

Za svaki slučaj sam ošinuo jednu dozu antirosta i dok se sve to sušilo,
poskidao sam volan i kedere oko vrata ... 

Usledila je priprema za farbanje poda ... Prvo izduvavanje prašine
kompresorom ... Potom novine, krep traka i najlon kese ... 


Prvo ide
sloj antikorozivne boje u spreju ... 

I gotovo
... 




S obzirom da su mi isparenja od farbe malo udarila na pluća, odlučio sam
da naredne slojeve boje nanosim sa zaštitnom maskom na licu ... 
Dok se
pod sušio, mi smo se bacili na druge stvari ... 
Goca je pedantno očistila nitro razređivačem sve kedere vrativši im
elastičnost i skinuvši tragove zapečene narandžaste boje
(jer,
zaboga, zašto bi se Deki Banjac trudio da, prilikom farbanja, skida
kedere) ... 


Takođe, patosnice su detaljno oprane ... 

Sećate se onog nosača za osigurače kojeg sam pripremio onog dana kad smo
Stefan i ja petljali oko struje i stavljali releje za srednja i duga
svetla ... 

E pa, došlo je vreme da se taj nosač montira ... 
Par prosviranih rupa, uz izmeštanje onog elektronskog reglera ...

I eto, gotov pos'o ... 

Osigurači su spremni da se na njih raspodele potrošači koji nisu išli
preko osigurača, kao i da se prikače dodatni planirani potrošači
... 

Došlo vreme da se nanese finalni sloj boje na patos Dijane ... 
Eto mene razdraganog sa crnim sprejem u rukama i zaštitnom maskom na
njušci ... 

Ali avaj ... Kiša i vlaga ... Prvi izdisaj kroz masku je doveo do
potpunog zamagljivanja đozluka ... 

Eeeee, Milane, 'bem te ćorava, kad nisi u stanju da nosiš sočiva
... 

Odlučih da zadržim i masku na njušci i cvikere na nosu, te da probam da
dišem samo povremeno, sa mestimičnim do umerenim prekidima ... 
Kad eto ti drugog peha ... Glupi Happy Color sprej ... Fifuljak na vrhu
spreja se razdroćkao i počeo nekontrolisano da bljucka boju ... 

E tu mi se smrklo pred očima, poput vremenskih prilika tog dana
... 
Bacih zaštitnu masku i razdroćkani sprej kao Marko Kraljević ralo i
volove, te uzeh novi sprej i punim plućima, u jednom dahu, ofarbah ceo
pod ... 



Sad samo
da sačekamo da se boja osuši ...
●
●
●
●
●