Kao što
se iz prethodnog dela reportaže videlo, Dijana je, uz nekoliko sitnijih
nedostataka, u više nego solidnom stanju ... 
Prava je
kao strela, šasija zdrava i stabilna, limarija ili sređena ili u
odličnom stanju, bez znakova korozije ... 
U
međuvremenu svi bitniji mehanički nedostaci su otklonjeni kod Davora,
sređen je karburator, osnovni problemi sa strujom otklonjeni ... 
Dakle, u tom trenutku, Dijana je već bila odličan auto spreman za vožnju
bez problema ... 
Međutim, s obzirom da Dijana iz faze drugog/trećeg auta koji boravi
mahom u garaži prelazi u fazu svakodnevnog automobila
koji će
se regularno voziti po raznim vremenskim uslovima, odlučio sam da
iskoristim pomenutih preostalih pet dana starog odmora da je,
pre
uručivanja ćaletu, dobro pretresem, istresem iz gaća i učinim sve što je
u mojoj moći da ona što duže ostane odličan auto
spreman
za svakodnevnu vožnju bez ikakvih problema ... 
Stoga, u
utorak 26. juna Dijana ulazi u garažu u Jajincima, potisnuvši iz
iste usnulu Žutu Strelu ... 

Pod je zaštićen najlonskom ciradom odgovarajuće boje ... 
A zatim je krenuo istovar svega onoga što će možda biti potrebno u
zahvatima koji slede ... Na primer, već pominjana utroba Crvene Strele
... 

Tu je sav
potreban alat ... 

Kompresor kojim je pre nekoliko godina ofarbana Žuta Strela je
dopremljen iz vikendice ... 

A tu je i pregršt hemikalija, farbi i kojekakvih drugih bućkuriša
... 

Pa da počnemo ... 

Da bi se nešto sastavilo, prvo mora da se rastavi... 

A od Dijane nema lakšeg auta za rasklapanje ... Vrata bukvalno sama od
sebe iskaču iz šarki ... 

I tako, malo po malo, odoše sva vrata ... 




Potom su na red došla i sedišta ... 

I dok lupiš dlanom o dlan, izvađena i sva sedišta, klizači i nosači
sedišta, kao i pojasevi ... 

Nema fotografija izvlačenja, jer smo Goca i ja zajedno izvlačili sedišta
... 
Zatim je
usledilo detaljno pranje donjeg postroja i ribanje četkom drparom, sa
posebnim osvrtom na unutrašnjost zadnjih krila ... 


Tad je pala prva od nebrojeno dosadnih kiša koje će nas redovno ometati
u radovima tokom narednih dana ... 


Dok se
Dijana sušila, ajd' da se zabavimo sa nekim jednostavnijim stvarima
... 
Brisači na Dijani su bili raspareni ...

Jedan duži (verovatno odgovarajući) i drugi kraći (od Spačeka) ...

Ali, iz Ami Dućana stižu dva uparena brisača, kao i dve odgovarajuće
metlice dužine 30cm sa rasfrcanim gumicama ...

Nove metlice odgovarajuće dužine nigde ne nađoh ... 
U
prodavnicama sam nalazio dužine metlica od 28cm (kao za Spačeka) i od
33cm (koje su predugačke) ...
Međutim, Kit Commerce prodaje gumice za metlice "na meru" ... Ustvari,
ne baš na meru, ali mogu da se kupe zasebno gumice dužine 60cm, bez
metlica ...
Jedna
takva gumica precvikana na pola tačno daje potrebnu dužinu od 30cm
... 

I eto, brisači gotovi i spremni za montažu ... 

Kao što se moglo videti na prethodnim fotografijama, sedišta su veoma
kvalitetno pretapacirana, a sada evo i pogleda sa druge strane ...


Jedna strana mehanizma za obaranje sedišta ...

Druga strana mehanizma za obaranje sedišta ...

Ma šta je to?! Nema pimpeka na vrhu?! E pa, ne može to tako ... 
Srećom, u Ami Dućanu se i to može naći ... 

I eto, rešena stvar ... 
Evo i
prednjih sedišta ... 

Stari poznati problem sa sunđerima i gumicama za sedišta ...
Gumice
spaljuju sunđer, ostavljajući na njemu crni trag, a sa druge strane
sunđer kao da izvlači elastičnost iz gumica, čineći ih krutim i krtim
... 

Stoga, Goca je ubacila sloj materijala između gumica i sunđera ...





I tako,
sedišta su spremna i čekaju završetak ostalih radova i ponovnu ugradnju
u Dijanu ... 
●
●
●
●
●