10

I tako uđosmo u jul mesec ... A to je značilo da sam ispucao svojih pet dana odmora, pri čemu sav planirani posao nije ni približno bio završen ... 

Do takve situacije je došlo prvenstveno zbog tri razloga ... 

●   Zbog neiskustva prilično sam potcenio vreme potrebno za pojedine radove, pri čemu sam negde gubio dosta vremena na sitnicama
za koje sam očekivao da će biti gotove za par minuta ...

●   Dodatni poslovi, koji prvobitno nisu bili planirani, smišljani su u hodu, po principu "kad je već ovo ovde rasklopljeno,
onda da se o istom trošku odradi i ovo drugo tu pored" ...

●   Odvratni vremenski uslovi uz česte pljuskove i veliku vlagu su dodatno usporavali poslove, jer radovi nisu mogli po redu i sistematično da se odvijaju,
već onako kako su trenutne vremenske prilike dozvoljavale, pri čemu bi pojedini zahvati bili odrađeni mnogo brže i lakše da je Dijana mogla
da se izgura u dvorište gde prostor ne bi bio toliko skučen ...

Poslednju noć pred povratak na posao smo prespavali u Jajincima ...

Jul 2018.


Sutradan ujutru sam načinio samo ovu fotku na kojoj se vide novi šrafovi koji drže krov, a potom sam odjurio na posao ... 



Tokom cele naredne nedelje smo svako popodne, nakon mog posla, dolazili u Jajince ... 

Ponekad smo se kasno uveče vraćali kući, a ponekad smo i prespavali u Jajincima ... 

I tako, eto nas u kasnim popodnevnim časovima opet u Jajincima ... 

Sad smo Dijanu fino izgurali ispred garaže i prvo smo lepo namestili creva koja odvode kišnicu iz kadice pod šoferšajbnom ... 

Naime, ta creva nisu bila lepo ubačena u za to predviđene žljebove u udubljenjima na kadici ...
Dakle, imala su efekta prilikom odvođenja vode iz kadice isto kao i slivnik koji bi bio postavljen na vrhu nekog brežuljka ... 





Zatim je na red došlo i postavljanje izolacije na unutrašnji deo haube ... 

Istovremeno sam izvukao strujnu instalaciju za osvetljenje koje sam planirao da ugradim pod haubom ... 



U principu je to više štos nego neka veoma bitna stvar, mada bi to osvetljenje moglo biti od koristi ako po mraku treba da se proveri nivo ulja u motoru
ili da se odradi neka druga sitnija intervencija pod haubom ... 

U svakom slučaju, ideja je bila da lampicu pričvrstim po sred unutrašnjeg dela haube, na mestu gde je poprečna šipka,
koja daje stabilnost haubi, pričvršćena za istu ... 

Što se izolacije tiče, naravno u pitanju je opet Azma ...

Odlučili smo da izolaciju stavimo samo na polovinu haube bližu šoferšajbni, do pomenute šipke,
da ne bi dronjci od Azme visili baš iznad motora, anlasera i alternatora ... 

Naravno, ovaj put je bilo potrebno da se Azma lepi Syntelan lepkom ... 



A kad god se koristi Syntelan lepak, osim površina koje je trebalo zalepiti i sve drugo unaokolo ostane ulepljeno ... 



I tako zalepismo Azmu ... 



A na slici se vidi i izvučena strujna instalacija i mesto gde će biti montirano osvetljenje ... 

Došlo je vreme da se posvetimo i vratima, koja smo još prvog dana radova poskidali sa Dijane ... 

Prednja vrata imaju plastične tapacire (ako se to može nazvati tapacirom) sa kadicama, dok zadnja vrata imaju one kartonsko-lesonitske tapacire ...

Poskidao sam tapacire i na opštu radost zaključio da su sva vrata u izvanrednom stanju, bez trunke rđe ... 



Unutar nekih vrata se nalazila ona crna plastično-sunđerasta penasta izolacija, koja se nalazila i ispod zadnje klupe,
na pojedinim delovima unutrašnjosti gepeka i oko trećih bočnih stakala (što je bilo lepo),
unutar nekih vrata se nalazio onaj braon karton za ambalaže (što nije bilo lepo),
a unutar nekih vrata nije bilo ničega (što je bilo ni tamo ni 'vamo) ... 



Zahvaljujući kolegi sa Citroen Foruma Srbije saznao sam da se ta crna plastično-sunđerasta izolacija zove "Termosilent",
što me je spasilo mučne situacije da i u nastavku reportaže, u nedostatku boljeg opisa, upotrebljavam gorepomenutu rogobatnu složenicu ... 

Dakle, Termosilent izolacijom koju sam poskidao sa poda i gepeka ispunio sam vrata koja nisu bila izolovana ... 





Pre vraćanja tapacira, pročistio sam sve otvore za odvođenje vode i sva vrata sam sa unutrašnje strane zaštitio voskom ... 



Potom je usledilo vraćanje tapacira ... 



Svi tapaciri su bili kompletni i u vrlo dobrom stanju, osim tapacira od jednih zadnjih vrata koji je takođe bio kompletan,
ali potklobučen od vlage (mislim da je to tapacir baš od onih vrata koja su bila punjena kartonom) ...

U svakom slučaju, oba zadnja tapacira su već bila pričvršena šrafovima, a ne žabicama, tako da sam samo te postojeće šrafove
(kojih je bilo u nekoliko različitih oblika) zamenio novim, unificiranim šrafovima ... 

Znam da će mnogi reći da tapaciri pričvršćeni šrafovima na ovakav način ne izgledaju estetski lepo,
ali je sa praktične strane ovo mnogo bolje i jednostavnije rešenje ... 

Tapaciri se ovako mnogo lakše ponovo skidaju i vraćaju nazad bez bojazni da će se žabice polomiti, a tapaciri dodatno rasfrcati, pokriviti i pokidati ... 



Kad sam se već baktao oko vrata, malo sam uljudio ono oštećenje na limariji sa unutrašnje strane vozačevih vrata
koje je nastalo kad su huligani polomili spoljni retrovizor ... 



A kad je već ostalo voska u izobilju, pomoću špriceva sam ga ubrizgao i u otvore u koje nije moglo da uđe crevo od pištolja za uduvavanje zaštite ... 







A potom sam još jednom naduvao vosak kompresorom u gornje otvore svih stubova na kućici ... Od viška glava ne boli ... 







S obzirom da smo već duboko zašli u noć, vreme je bilo da se obustave radovi za taj dan ... 

Usledio je povratak u Beograd, a sutradan ponovo na posao ... 

Sledećeg popodneva, pravo sa posla stižemo u Jajince ... 

Pre početka radova, lagani odmor uz kaficu, na terasi, u najudobnijim foteljama ... 







 

Radove započinjemo sa jednostavnijim zahvatima ... 

Na brzaka iskrojismo gumu za pod gepeka ... 



Guma je lepo legla preko Azme i itisona ... 



Na red je došlo stavljanje tapacira oko trećih bočnih stakala ... 

Prvo smo skinuli Termosilent izolaciju koja je tu bila samo nagurana oko stakala ... 





Ova izolacija je već bila relativno korektno opkrojena, tako da će nam poslužiti kao osnova na koju ćemo zalepiti skaj bež boje ... 



Pre toga sam prišrafio šrafove koji su nedostajali na mestima gde se sa gornje strane spajaju spoljašnji i unutrašnji delovi zadnjih krila ... 

Sa jedne strane je nedostajao jedan šraf od tri, a sa druge dva šrafa od tri ... 



Ovaj kabl koji se tu mota na levoj polovini gornje slike je kabl od postojeće instalazije za plovak ... 

Ovom prilikom sam provukao i tri nova kabla za nove potrošače ...

Stari kablovi od postojećih instalacija prolaze sa gornje strane prozora, dok su novi kablovi postavljeni sa donje strane prozora ... 



Novim kablovima će biti dovedeno napajanje za sledeće potrošače ...

●   Rikverc svetlo
●   Osvetljenje gepeka
●   Odmagljivači zadnjeg stakla

Evo kako izgleda pretapaciran prostor oko trećeg bočnog prostora ...



Inače, bež skaj je, kao i materijal za krov, kupljen u prodavnici Yu Sorbon, u Bulevaru Kralja Aleksandra, kod Liona ... 

S obzirom na naše umeće i činjenicu da ovakve poslove radimo po prvi put, ovo i nije toliko loše ispalo ... 



~ nastavak ~

<< 10 >>

~ nazad na naslovnu stranicu ~

    ●    ●    ●    ●

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24