I tako
uđosmo u jul mesec ... A to je značilo da sam ispucao svojih pet dana
odmora, pri čemu sav planirani posao nije ni približno bio završen
... 
Do takve situacije je došlo prvenstveno zbog tri razloga ... 
●
Zbog neiskustva prilično sam potcenio vreme potrebno za pojedine radove,
pri čemu sam negde gubio dosta vremena na sitnicama
za koje
sam očekivao da će biti gotove za par minuta ...
●
Dodatni poslovi, koji prvobitno nisu bili planirani, smišljani
su u hodu, po principu "kad je već ovo ovde rasklopljeno,
onda da
se o istom trošku odradi i ovo drugo tu pored" ...
●
Odvratni vremenski uslovi uz česte pljuskove i veliku vlagu su
dodatno usporavali poslove, jer radovi nisu mogli po redu i sistematično
da se odvijaju,
već onako
kako su trenutne vremenske prilike dozvoljavale, pri čemu bi pojedini
zahvati bili odrađeni mnogo brže i lakše da je Dijana mogla
da se
izgura u dvorište gde prostor ne bi bio toliko skučen ...
Poslednju
noć pred povratak na posao smo prespavali u Jajincima ... 
Jul
2018.
Sutradan
ujutru sam načinio samo ovu fotku na kojoj se vide novi šrafovi koji
drže krov, a potom sam odjurio na posao ... 

Tokom cele naredne nedelje smo svako popodne, nakon mog posla, dolazili
u Jajince ... 
Ponekad
smo se kasno uveče vraćali kući, a ponekad smo i prespavali u Jajincima
... 
I tako,
eto nas u kasnim popodnevnim časovima opet u Jajincima ... 
Sad smo Dijanu fino izgurali ispred garaže i prvo smo lepo namestili
creva koja odvode kišnicu iz kadice pod šoferšajbnom ... 
Naime, ta
creva nisu bila lepo ubačena u za to predviđene žljebove u udubljenjima
na kadici ...
Dakle,
imala su efekta prilikom odvođenja vode iz kadice isto kao i slivnik
koji bi bio postavljen na vrhu nekog brežuljka ... 


Zatim je
na red došlo i postavljanje izolacije na unutrašnji deo haube ...

Istovremeno sam izvukao strujnu instalaciju za osvetljenje koje sam
planirao da ugradim pod haubom ... 

U principu je to više štos nego neka veoma bitna stvar, mada bi to
osvetljenje moglo biti od koristi ako po mraku treba da se proveri nivo
ulja u motoru
ili da se
odradi neka druga sitnija intervencija pod haubom ... 
U svakom slučaju, ideja je bila da lampicu pričvrstim po sred
unutrašnjeg dela haube, na mestu gde je poprečna šipka,
koja daje
stabilnost haubi, pričvršćena za istu ... 
Što se izolacije tiče, naravno u pitanju je opet Azma ... 
Odlučili
smo da izolaciju stavimo samo na polovinu haube bližu šoferšajbni, do
pomenute šipke,
da ne bi
dronjci od Azme visili baš iznad motora, anlasera i alternatora
... 
Naravno, ovaj put je bilo potrebno da se Azma lepi Syntelan lepkom
... 

A kad god se koristi Syntelan lepak, osim površina koje je trebalo
zalepiti i sve drugo unaokolo ostane ulepljeno ... 

I tako zalepismo Azmu ... 

A na
slici se vidi i izvučena strujna instalacija i mesto gde će biti
montirano osvetljenje ... 
Došlo
je vreme da se posvetimo i vratima, koja smo još prvog dana radova
poskidali sa Dijane ... 
Prednja vrata imaju plastične tapacire (ako se to može nazvati
tapacirom) sa kadicama, dok zadnja vrata imaju one
kartonsko-lesonitske tapacire ...
Poskidao sam tapacire i na opštu radost zaključio da su sva vrata u
izvanrednom stanju, bez trunke rđe ... 

Unutar nekih vrata se nalazila ona crna plastično-sunđerasta penasta
izolacija, koja se nalazila i ispod zadnje klupe,
na
pojedinim delovima unutrašnjosti gepeka i oko trećih bočnih stakala
(što je bilo lepo),
unutar
nekih vrata se nalazio onaj braon karton za ambalaže (što nije bilo
lepo),
a
unutar nekih vrata nije bilo ničega (što je bilo ni tamo ni 'vamo)
... 

Zahvaljujući
kolegi sa Citroen Foruma Srbije saznao sam da se ta crna
plastično-sunđerasta izolacija zove "Termosilent",
što
me je spasilo mučne situacije da i u nastavku reportaže, u nedostatku
boljeg opisa, upotrebljavam gorepomenutu rogobatnu složenicu ...

Dakle,
Termosilent izolacijom koju sam poskidao sa poda i gepeka ispunio sam
vrata koja nisu bila izolovana ... 


Pre vraćanja tapacira, pročistio sam sve otvore za odvođenje vode i
sva vrata sam sa unutrašnje strane zaštitio voskom ... 

Potom je usledilo vraćanje tapacira ... 

Svi tapaciri su bili kompletni i u vrlo dobrom stanju, osim tapacira
od jednih zadnjih vrata koji je takođe bio kompletan,
ali
potklobučen od vlage (mislim da je to tapacir baš od onih vrata koja
su bila punjena kartonom) ...
U
svakom slučaju, oba zadnja tapacira su već bila pričvršena šrafovima,
a ne žabicama, tako da sam samo te postojeće šrafove
(kojih
je bilo u nekoliko različitih oblika) zamenio novim, unificiranim
šrafovima ... 
Znam da će mnogi reći da tapaciri pričvršćeni šrafovima na ovakav
način ne izgledaju estetski lepo,
ali
je sa praktične strane ovo mnogo bolje i jednostavnije rešenje
... 
Tapaciri
se ovako mnogo lakše ponovo skidaju i vraćaju nazad bez bojazni da će
se žabice polomiti, a tapaciri dodatno rasfrcati, pokriviti i pokidati
... 

Kad sam se već baktao oko vrata, malo sam uljudio ono oštećenje na
limariji sa unutrašnje strane vozačevih vrata
koje
je nastalo kad su huligani polomili spoljni retrovizor ... 

A kad je već ostalo voska u izobilju, pomoću špriceva sam ga ubrizgao
i u otvore u koje nije moglo da uđe crevo od pištolja za uduvavanje
zaštite ... 



A
potom sam još jednom naduvao vosak kompresorom u gornje otvore svih
stubova na kućici ... Od viška glava ne boli ... 



S obzirom da smo već duboko zašli u noć, vreme je bilo da se obustave
radovi za taj dan ... 
Usledio
je povratak u Beograd, a sutradan ponovo na posao ... 
Sledećeg popodneva, pravo sa posla stižemo u Jajince ... 
Pre početka radova, lagani odmor uz kaficu, na terasi, u najudobnijim
foteljama ... 




Radove
započinjemo sa jednostavnijim zahvatima ... 
Na brzaka iskrojismo gumu za pod gepeka ... 

Guma je lepo legla preko Azme i itisona ... 

Na red je došlo stavljanje tapacira oko trećih bočnih stakala
... 
Prvo smo skinuli Termosilent izolaciju koja je tu bila samo nagurana
oko stakala ... 


Ova izolacija je već bila relativno korektno opkrojena, tako da će nam
poslužiti kao osnova na koju ćemo zalepiti skaj bež boje ... 

Pre
toga sam prišrafio šrafove koji su nedostajali na mestima gde se sa
gornje strane spajaju spoljašnji i unutrašnji delovi zadnjih krila
... 
Sa
jedne strane je nedostajao jedan šraf od tri, a sa druge dva šrafa od
tri ... 

Ovaj kabl koji se tu mota na levoj polovini gornje slike je kabl od
postojeće instalazije za plovak ... 
Ovom prilikom sam provukao i tri nova kabla za nove potrošače ... 
Stari kablovi od postojećih instalacija prolaze sa gornje strane
prozora, dok su novi kablovi postavljeni sa donje strane prozora
... 

Novim kablovima će biti dovedeno napajanje za sledeće potrošače ...
●
Rikverc svetlo
●
Osvetljenje gepeka
● Odmagljivači zadnjeg stakla
Evo kako izgleda pretapaciran prostor oko trećeg bočnog prostora ...

Inače, bež skaj je, kao i materijal za krov, kupljen u prodavnici Yu
Sorbon, u Bulevaru Kralja Aleksandra, kod Liona ... 
S
obzirom na naše umeće i činjenicu da ovakve poslove radimo po prvi
put, ovo i nije toliko loše ispalo ... 
●
●
●
●
●