S obzirom
da je Azma sklona frcanju i dronjanju, nije baš pametno ostaviti je da
ona bude finalni gornji sloj na podu ... 
Stoga, na red je došlo krojenje itisona ... 

Itison je kupljen u Galeriji podova, u Bulevaru Kralja Aleksandra ...
Kupljeno je ukupno 1.3m x 3m i skoro ceo itison je potrošen ... 
Za
razliku od Azme, nije bio baš jeftin ...
Itison smo počeli da ukrajamo od prednjeg dela Dijane ...
I kod
itisona sam očekivao probleme prilikom sečenja skalpelom, ali se
ispostavilo da skalpel mnogo lakše klizi kroz itison nego kroz Azmu
... 
To je naravno dovelo do toga da mnogo brže i opuštenije počnem da
baratam skalpelom,
što je
rezultiralo i pojedinim rezovima tamo gde im mesto nije ... 

A onda sam ja uzvratio udarac i oštrim trzajem slomio neprijatelja
... 

Ali, neprijatelj bejaše čvrst i nepopustljiv ... 

Ali, boj
ne bije svijetlo oružje, već boj bije srce u junaka ... 
Doduše, da je junak imao svijetlo oružje, možda bi mu svi prsti ostali
na broju ...

Srećom,
to veče sam učio da brojim samo do dva ... 

Itison sam nadalje sek'o ipak sa malo više opreza ... 

I ubrzo je glavni deo poda bio prekriven itisonom ... 

Evo kako smo uklopili itison oko osovine volana, nožne pumpice za
prskalicu šoferšajbne i papučica za kvačilo, kočnicu i gas ...


Sutradan
ujutru smo se fokusirali na tapaciranje gepeka i poda ispod zadnjeg
sedišta ... 
Ali, pre toga da stavim i zavrnem šrafove koji su nedostajali ...



I da otfikarim preostale viškove Azme ... 

Baš sam seksi u ovim čarapama ... 
A ispod levog stopala možete videti da je itison za pod gepeka već
iskrojen ... 
Ostalo je
da se iskroji itison za pod ispod zadnjeg sedišta, te da se uklopi (uz
pomoć nekoliko vinkli) sa vertikalnim delovima limarije ... 




Preostala
su sitna opkrojavanja oko ivica i mesta gde naleže zadnje sedište, te je
tapaciranje itisonom privedeno kraju ...


Dakle, da rezimiram ...
Celom
dužinom poda, uključujući i gepek, postavljena su dva sloja izolacije -
Azma i itison ...

Iz višegodišnjeg iskustva druženja sa Lesijem odgovorno tvrdim da je
ovim zahvatom toplotna i zvučna izolacija drastično poboljšana ...

Dijana će
definitivno biti mnogo tiša, a tokom zime će u kabini biti mnogo toplije
... 
Nakon
tapaciranja poda Azmom i itisonom usledio je još jedan veoma bitan
zahvat ... 
Krov
!!!
Još na
početku reportaže konstatovao sam da krov nije originalan, ali da je u
solidnom stanju ... 
Međutim,
materijal od kojeg je napravljen krov je isuviše tanak, tako da propušta
svetlost ... 
Na
primer, kada se iz Dijane pogleda na gore jasno se vide obrisi krošnji
drveća ...


To dovodi do veoma logičnog zaključka da bi takav krov leti stvarao
efekat staklene bašte, odnosno u kolima bi bila nesnosna vrućina,
dok zimi
ne bi predstavljao nikakvu izolaciju, odnosno u kolima bi bilo ledeno
bez obzira na svu drugu izolaciju koju smo do sada postavili ... 
Takođe,
tu je bila još jedna komplikacija, za koju nemam racionalno objašnjenje
... 
Naime,
poprečne šipke koje bi trebalo da nose krov uopšte nisu bile prikačene
za materijal,
već su
samo bile poređane tako da se oslanjaju na bočne strane ... 



Stoga,
bilo je potrebno uraditi dva zahvata nad krovom ...
●
Dodatno izolovati krov stavljanjem još jednog sloja materijala
ispod postojećeg sloja ...
● Nitnama pričvrstiti poprečne
šipke za krovni materijal ...
Sreća u nesreći je ta što je posao oko
dodavanja još jednog sloja materijala umnogome bio olakšan činjenicom da
šipke nisu bile pričvršćene za krov ... 
Za početak, okvirno premeravanje da bi se odredilo na kakvim
rastojanjima bi šipke trebalo da budu raspoređene ...

Zatim, provera da li su šipke prave i ispravljanje onih koje su
zakrivljene ... 


Materijal
za dodatnu izolaciju je bombaj i kupljen je prilično povoljno u
prodavnici Yu Sorbon u Bulevaru Kralja Aleksandra kod Liona ... 

Prvo je išlo pričvršćivanje materijala za prednju gredicu, koja se kači
na šipke mehanizma za otvaranje krova ... 


Potom je usledilo pričvršćivanje šipki prikucavanjem nitni kroz oba
sloja materijala ... 

Prva šipka uspešno prikucana ... 

I tako, šipka po šipka i dođosmo do zadnjeg kraja krova ... 

Tu je materijal pričvršćen za zadnju gredicu, a ostatak materijala
otfikaren ... 

Potom je usledila ponovna montaža krova na Dijanu ... 

Tad sam skontao da su potpuno nedostajali šrafovi kojima se zadnja
gredica krova pričvršćuje sa unutrašnje strane na gornji vezni lim iznad
gepek vrata ... 
Dakle, s obzirom da ni šipke nisu bile povezane sa krovom, ceo krov se
držao samo na one dve šipkice sa prednje strane
koje se
zavlače u mehanizam za otvaranje krova i na dva šrafa za lim kojim se
bočno, sa spoljne strane,
prišrafljuje
zadnji deo krova ...
Naravno,
odmah sam prišrafio nove šrafove na za to predviđena mesta ... 

I pogled na završen pos'o ... 

S obzirom na način rada rezultat je bio više nego zadovoljavajuć
... 
Dodatni
materijal je sasvim solidno zategnut, a ovako dvoslojan krov će pružati
sasvim pristojnu izolaciju,
kako od
direktnog udara sunca leti (pozitivan efekat šatora), tako i od hladnoće
zimi (zbog dodatne vazdušne izolacije između dva sloja materijala)
... 
Je l' me neko tražio? 

●
●
●
●
●