9

S obzirom da je Azma sklona frcanju i dronjanju, nije baš pametno ostaviti je da ona bude finalni gornji sloj na podu ... 

Stoga, na red je došlo krojenje itisona ... 



Itison je kupljen u Galeriji podova, u Bulevaru Kralja Aleksandra ... Kupljeno je ukupno 1.3m x 3m i skoro ceo itison je potrošen ... 
Za razliku od Azme, nije bio baš jeftin ...

Itison smo počeli da ukrajamo od prednjeg dela Dijane ...
I kod itisona sam očekivao probleme prilikom sečenja skalpelom, ali se ispostavilo da skalpel mnogo lakše klizi kroz itison nego kroz Azmu ... 

To je naravno dovelo do toga da mnogo brže i opuštenije počnem da baratam skalpelom,
što je rezultiralo i pojedinim rezovima tamo gde im mesto nije ... 



A onda sam ja uzvratio udarac i oštrim trzajem slomio neprijatelja ... 



Ali, neprijatelj bejaše čvrst i nepopustljiv ... 



Ali, boj ne bije svijetlo oružje, već boj bije srce u junaka ... 

Doduše, da je junak imao svijetlo oružje, možda bi mu svi prsti ostali na broju ... 

Srećom, to veče sam učio da brojim samo do dva ... 



Itison sam nadalje sek'o ipak sa malo više opreza ... 



I ubrzo je glavni deo poda bio prekriven itisonom ... 



Evo kako smo uklopili itison oko osovine volana, nožne pumpice za prskalicu šoferšajbne i papučica za kvačilo, kočnicu i gas ... 



Sutradan ujutru smo se fokusirali na tapaciranje gepeka i poda ispod zadnjeg sedišta ... 

Ali, pre toga da stavim i zavrnem šrafove koji su nedostajali ... 





I da otfikarim preostale viškove Azme ... 



Baš sam seksi u ovim čarapama ... 

A ispod levog stopala možete videti da je itison za pod gepeka već iskrojen ... 

Ostalo je da se iskroji itison za pod ispod zadnjeg sedišta, te da se uklopi (uz pomoć nekoliko vinkli) sa vertikalnim delovima limarije ... 









Preostala su sitna opkrojavanja oko ivica i mesta gde naleže zadnje sedište, te je tapaciranje itisonom privedeno kraju ... 



Dakle, da rezimiram ...
Celom dužinom poda, uključujući i gepek, postavljena su dva sloja izolacije - Azma i itison ... 

Iz višegodišnjeg iskustva druženja sa Lesijem odgovorno tvrdim da je ovim zahvatom toplotna i zvučna izolacija drastično poboljšana ... 
Dijana će definitivno biti mnogo tiša, a tokom zime će u kabini biti mnogo toplije ... 


Nakon tapaciranja poda Azmom i itisonom usledio je još jedan veoma bitan zahvat ... 

Krov !!! 

Još na početku reportaže konstatovao sam da krov nije originalan, ali da je u solidnom stanju ... 


Međutim, materijal od kojeg je napravljen krov je isuviše tanak, tako da propušta svetlost ... 

Na primer, kada se iz Dijane pogleda na gore jasno se vide obrisi krošnji drveća ...   





To dovodi do veoma logičnog zaključka da bi takav krov leti stvarao efekat staklene bašte, odnosno u kolima bi bila nesnosna vrućina,
dok zimi ne bi predstavljao nikakvu izolaciju, odnosno u kolima bi bilo ledeno bez obzira na svu drugu izolaciju koju smo do sada postavili ... 

Takođe, tu je bila još jedna komplikacija, za koju nemam racionalno objašnjenje ... 

Naime, poprečne šipke koje bi trebalo da nose krov uopšte nisu bile prikačene za materijal,
već su samo bile poređane tako da se oslanjaju na bočne strane ... 







Stoga, bilo je potrebno uraditi dva zahvata nad krovom ... 

●   Dodatno izolovati krov stavljanjem još jednog sloja materijala ispod postojećeg sloja ...

●   Nitnama pričvrstiti poprečne šipke za krovni materijal ...
Sreća u nesreći je ta što je posao oko dodavanja još jednog sloja materijala umnogome bio olakšan činjenicom da šipke nisu bile pričvršćene za krov ... 

Za početak, okvirno premeravanje da bi se odredilo na kakvim rastojanjima bi šipke trebalo da budu raspoređene ...



Zatim, provera da li su šipke prave i ispravljanje onih koje su zakrivljene ... 





Materijal za dodatnu izolaciju je bombaj i kupljen je prilično povoljno u prodavnici Yu Sorbon u Bulevaru Kralja Aleksandra kod Liona ... 



Prvo je išlo pričvršćivanje materijala za prednju gredicu, koja se kači na šipke mehanizma za otvaranje krova ... 





Potom je usledilo pričvršćivanje šipki prikucavanjem nitni kroz oba sloja materijala ... 



Prva šipka uspešno prikucana ... 



I tako, šipka po šipka i dođosmo do zadnjeg kraja krova ... 



Tu je materijal pričvršćen za zadnju gredicu, a ostatak materijala otfikaren ... 



Potom je usledila ponovna montaža krova na Dijanu ... 



Tad sam skontao da su potpuno nedostajali šrafovi kojima se zadnja gredica krova pričvršćuje sa unutrašnje strane na gornji vezni lim iznad gepek vrata ... 

Dakle, s obzirom da ni šipke nisu bile povezane sa krovom, ceo krov se držao samo na one dve šipkice sa prednje strane
koje se zavlače u mehanizam za otvaranje krova i na dva šrafa za lim kojim se bočno, sa spoljne strane,
prišrafljuje zadnji deo krova ...     

Naravno, odmah sam prišrafio nove šrafove na za to predviđena mesta ... 



I pogled na završen pos'o ... 



S obzirom na način rada rezultat je bio više nego zadovoljavajuć ... 

Dodatni materijal je sasvim solidno zategnut, a ovako dvoslojan krov će pružati sasvim pristojnu izolaciju,
kako od direktnog udara sunca leti (pozitivan efekat šatora), tako i od hladnoće zimi (zbog dodatne vazdušne izolacije između dva sloja materijala) ... 

Je l' me neko tražio? 





~ nastavak ~

<< 9 >>

~ nazad na naslovnu stranicu ~

    ●    ●    ●    ●

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24