|
Mesto
br. 1: Pored otvora u koji se šnira šarka od haube
nalazi se još jedan otvor bliže samoj limariji kroz koji voda
direktno prodire u dupli lim ispod šoferke gde se nalazi
mehanizam brisača ... Deluje mi da je taj otvor nastao tako
što je neko, prilikom montaže haube, umesto da ukosnicu kojom
se pričvršćuje hauba ugura u za to predviđeni otvor, istu svom
silinom nabio pored otvora napravivši sasvim pravilnu, okruglu
rupu u gitu i limu ...
Mesto br. 2: U manjoj količini voda prolazi
između same šoferšajbne i njenog kedera, sa donje strane,
bukvalno ispred vozačevog nosa ... S obzirom da je vlasnik
tvrdio da šoferšajbna nije propuštala vodu, pretpostavljam da
je ovaj problem nastao nakon zamene šoferšajbne ... Sećate se
da je jedan od uslova da bih kupio Dijanu bio taj da vlasnik
zameni šoferšajbnu koja je imala pukotinu baš ispred vozačevih
očiju ... Kanda nova šoferšajbna ili nije baš najsrećnije
montirana ili ne paše baš najbolje na stari keder ...
Mesto br. 3: Voda koja se skuplja u kadici
ispod haube se pomoću odvodnih creva izbacuje napolje kroz
prostor između unutrašnjosti prednjih krila i pedal patosa ...
U slučaju da je protok vode baš veliki, voda počinje da ulazi
u kabinu na mestu gde je nožna pumpica za pranje vetrobrana
pričvršćena za pod ...
|