6

Boja se osušila, te su ispunjeni svi uslovi za nastavak reportaže ... 

Dakle, došao je i taj trenutak da se Dijanče potklocna, te da se skinu točkovi ... 



Kao što se može videti, šasija je zdrava ... 



Skidanje zadnjeg branika i rezervoara je prošlo glatko ... 



Plastični rezervoar od 25 litara ... Mnogo bolja varijanta nego metalni rezervoar od 20 litara koji je sklon truljenju ... 

Inače, zaboravio sam da fotografišem, ali sam proverio plovak ... 

Veoma prijatno me je iznenadila činjenica da je u rezervoaru bio potpuno nov plovak ...
Takođe, rezervoar je bio čist, nisam istresao ni mulj ni bilo kakvu drugu štroku ... Ispali su samo odlomljeni plastični delovi starog plovka ... 

Kad sam već skin'o točkove, odlučih da na brzaka ošinem jedan sloj bele boje preko felni ... 



Točkove sam ostavio napolju da se suše, ali sam ubrzo morao da ih brže-bolje unesem unutra, jer je kiša opet počela da pada ... 



Šrafovi koji su sa spoljašnje strane držali zadnja krila su bili prilično korodirali ...
Nakon što sam ih određeno vreme držao potopljene u anti-rostu, ošinuo sam ih hrom-sprejem ... Nije baš trajno rešenje, ali će neko vreme lepo da izgleda ... 





Potom sam se latio kompresora, da bih naduvao zaštitu u šasiju ... 

Sve potrebne hemikalije i bućkuriše sam kupio u Ehomu ...
Tamo su mi, kao prilično kvalitetno rešenje, ponudili proizvode nemačkog proizvođača 4CR,
te sam uzeo njihov vosak u braon boji, pod šifrom 4CR 5300 ...



Pre upotrebe preporučeno je vosak držati neko vreme u vrućoj vodi da bi što više omekšao ... 
Na taj način će se mnogo lakše nanositi i razlivati po unutrašnjosti šasije ... 

I tako sam ispunio sva četiri kraka šasije, nabijajući crevo duboko unutra, koliko je moglo da uđe ... 



Crevo sam zavlačio i u sve druge otvore na šasiji kroz koje je moglo da prođe, kao što su, na primer, rupe u koje se uvrću debeli šrafovi za pojaseve ... 

Obe sajtne sam takođe ispunio voskom ... Otvore na kojima su nedostajali čepovi sam zapušio čepovima iz Ami Dućana ... 



Preostalu količinu voska sam isprdeo u središnje stubove na karoseriji ... 





Da li ste znali da Dijana ume da levitira ... 



Na red je došlo nanošenje masivne zaštite na unutrašnjost prednjih krila ... 

U tu svrhu sam od istog proizvođača uzeo ekvivalent Bodijevom Autoflex-u ... Tvrde da je ovaj 4CR 5400 kvalitetniji od Autoflex-a ...



S obzirom na iskustvo sa magljenjem cvikera, sad sam od samog starta odustao od stavljanja zaštitne maske ...

Međutim, ko je čitao reportažu o restauraciji Žute Strele sigurno se seća one epizode kad smo nanosili Autoflex pod zadnja krila ... 

U svakom slučaju, Milton i ja sigurno nikada nećemo zaboraviti kako Autoflex udara u glavu ... 

I tako krenuh da nanosim zaštitu ... 



Nakon ovog iskustva i ja mogu da potvrdim da je 4CR 5400 kvalitetniji od Autoflex-a ... 

Evo gotovog proizvoda ... 





A evo i par korisnih saveta ... 

  • S obzirom da, tokom nanošenja, ova zaštita stvara intenzivna isparenja, da biste izbegli mantanje u glavi i bezrazložno kliberenje, kao i glavobolju sledećeg dana, prilikom nanošenja ovakve zaštite ipak stavite zaštitnu masku za disanje ...
  • S obzirom da, tokom nanošenja, ova zaštita pršti k'o blesava na sve strane, dobro bi došle i neke zaštitne naočare ... Skidanje bezbroj crnih tačkica sa lica i cvikera iziskivalo je prilično truda i utrošenog vremena ...
  • S obzirom da, prilikom sušenja, ova zaštita postaje gnjecava i lepljiva poput katrana, dobro bi došla i neka zaštita za glavu, pogotovo ako istu gurate tamo gde neko ne bi gurao ni nogu ...

Elem, zavlačenje tintare pod prednja krila rezultiralo je kvalitetnim i postojanim ulepljivanjem kose ovom crnom žvakom,
tako da sam kosu te večeri umesto šamponom prao nitro-razređivačem, što je samo još više doprinelo intenzitetu glavobolje
koja mi je sutradan poželela dobro jutro ... 

A sutradan ujutru, umesto jutarnje gimnastike i udisanja svežeg jutarnjeg vazduha okupanog kišom,
usledilo je nanošenje Body 999 zaštite po šavovima između spoljašnjih i unutrašnjih delova zadnjih krila ... 



To je inače jedna od opšte-poznatih slabih tačaka na svim modelima A Serije, jer se blato, štroka i voda zavlače u te procepe i pospešuju truljenje ... 



Da ja malo mater i sve drugo po spisku onom konstruktoru što izmisli ovako visoka/duboka zadnja krila ... 







Ko ono reče da nije bilo jutarnje gimnastike ... 

S obzirom na zadate uslove i činjenicu da sam nekoliko puta potiljkom ošinuo o glavčinu točka, ovaj Body 999 je sasvim solidno nanet ... 





Dok se Body 999 suši, da se mi malo pozabavimo farovima ... 

Rozetne se skidaju prilično jednostavno ... 



Postoje dva tipa farova za Dijanu ... Stariji tip, sa metalnim šoljama i noviji tip sa plastičnim šoljama ...
Tipovi farova se razlikuju i po načinu na koji se kače i učvršćuju ... Na ovoj Dijani je stariji tip fara, sa metalnim šoljama ... 

Kad se jednom provali način skidanja fara, kasnija skidanja i nameštanja ne predstavljaju neki problem ...

Dijana izgleda baš nekako sumorno i žalosno ovako sa izvađenim očima ... 



Kiša je malo jenjavala, te smo podigli vrata od garaže, što je malo ublažilo tu sumornost ...

Desni far, sa vozačeve strane, nije u nekom baš zavidnom stanju ... 



Međutim, boljeg nemam, pa sam dao sve od sebe da mu što je moguće više vratim sjaj ... 

Inače, ovi farovi su predviđeni za balonke, a u njima su stajale H4 sijalice i to samo onako uglavljene i pričvršćene izolir trakom,
te je to bio razlog zašto su farovi bacali snop svetla prilično bezveze ...

Naravno, namera mi je bila da zadržim H4 sijalice u farovima ... I to ne bilo koje H4 sijalice ... 



Žute sijalice ... 

Milena i Petar su ih naručili preko Aliexpress-a ... 

A da bi se H4 sijalice kulturno stavile u farove predviđene za balonke, potrebni su ovakvi adapteri ... 



I evo gotovog proizvoda ... 



Farove sam što je moguće brže vratio na mesta, da bih Dijani što pre vratio vid ... 



Goca je za to vreme pedantno i marljivo polirala zadnji branik ... 





Potom se prebacila na rozetne ... 



Na kraju su i ratkapne došle na red ... 



Ratkapne i nisu u nekom baš zavidnom stanju ... 
Prilično su izgrebane i iščukane, ali im je ovo poliranje koliko-toliko vratilo sjaj ... 



~ nastavak ~

<< 6 >>

~ nazad na naslovnu stranicu ~

    ●    ●    ●    ●

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24